Zaloguj się przez Facebooka! Zarejestruj się!

~macialdo | użytkownik

imię i nazwiskoMaciej Piestrzyński adresJelenia Góra zarejestrowany02.11.2009 @15:55:03 ostatnio na stronie07.04.2017 @16:16:12

Staram się oszczędzać czas, ale później nie wiem co z tym fantem zrobić. Więc zabijam czas, próbuję dobić go jak trupa. Gdy się rusza, wykrusza spomiędzy palców jak piach. Wykorzystać czas jak tenisista serw. Choć dokucza pulsuje jak otwarty nerw. A w krtani gorzka ślina. Mina kwaśna. Być czy mieć, mieć czy być. Trzymać w garści, nie puszczać,
trzymać minuty jak zdjęcia w ramach. Zasznurować na dwie pętelki jak w trampkach.
To jest ta minuta...

inne moje zdjęcia na :

http://www.fanfoto.pl/noname.html


W 98% oceniam prace, które mi się podobają, często odpowiadam na komentarz

profile photo by : http://rady.digart.pl/

kontakt i statystyki
emaile-mail ukryty
digarty253 komentarze10505 posty na forum7

komputer / sprzęt
Jestem Nikon d3100 od wczoraj :0

dodaj komentarz
Aby dodać komentarz musisz się zalogować.

Jeśli nie masz jeszcze konta w digarcie, załóż je lub zaloguj się Facebookiem!
 
Zaloguj się przez Facebooka! Załóż konto w digart.pl Zaloguj się do digart.pl
komentarze
~deggial    23.04.2012 @21:26:52
Dzięki za odwiedziny.
~constanze    19.04.2012 @22:28:45
pozdrawiam Miłośnika Witkacego i Tolkiena...
~artdamien    15.04.2012 @16:50:47
wielkie dzieki, pozdrawiam!
~Macky80    11.03.2012 @22:35:19
Dzięki za odwiedziny , przy okazji obejrzę Twoje.
Pozdrawiam
~pitem27    04.02.2012 @17:59:57
Witam , ma Pan jeszcze jakieś zdjęcia byłej fabryki mebli w sobieszowie . Jestem nimi zainteresowany !
~krzysztofkoczera    28.01.2012 @13:27:25
Hehehe nie widzę problemów fajnie byłoby zobaczyć jakieś Twoje prace ze znanymi mi już teksturkami http://speedy.sh/QsVex/Tekstury.rar Pozdrawiam i życzę owocnych prac
~pitem27    08.01.2012 @01:04:45
Witam , czy ma Pan więcej fotografii zrobionych w OFM Sobieszów fabryka mebli
ponieważ jestem zainteresowany ich ewentualnym zakupem . pozdrawiam i proszę o kontakt pit.em@o2.pl
~trolek    06.11.2011 @21:08:38
a dzziękuję , każdy z nas w pewnym sensie duszę odkrywcy , pozdrawiam
_______
"Stań się Słońcem , a wtedy wszyscy Cię zobaczą". trollek.plfoto.com
~xmyszkax518    20.10.2011 @11:47:21
Bez wychodzenia z domu zwiedziła Tatry a mam je w zasięgu ręki.
Piękna galeria!
~mademoiselleangelina    17.10.2011 @13:28:32
wspólny leśno-jesienny plener będzie nieunikniony
~rs60    10.10.2011 @22:12:06
Ja też takich spotkałem. Jeden darł koparę na cały regulator przez telefon. Pewnie rozmawiał z Japonią
~krzysztofkoczera    09.10.2011 @15:02:19
zdaje sobie z tego sprawe dzięki, pozdrawiam i życzę udanych kadrów
~krzysztofkoczera    09.10.2011 @14:54:10
myślisz?
~betterdayz    14.08.2011 @20:15:51
ja również, ale czasem tak po prostu trzeba
~Carolinna    10.08.2011 @17:46:14
Dzięki
~Dobranocka84    29.07.2011 @23:43:19
ech, ja ostatnio same ślubniaki jadę.. jak się skończy sezon to może jakiś urbex będzie :/
~deggial    26.07.2011 @14:25:09
lampa http://fotopodwodna.pl/index.php?products=product&prod_id=14 i doświetlenie http://www.uwimaging.com/sola1200d.html mam taki zestaw, pozdrawiam, a co do mistrzostwa to przesada spora, amator pasjonata i tyle jestem.
~deggial    26.07.2011 @14:20:45
http://fotopodwodna.pl/index.php?products=product&prod_id=20 to plus oświetlenie pod postacią lampy błyskowej podwodnej i dodatkowego światła białego inaczej wszytko jest jednokolorowe pod woda pozdrawiam.
~Murderdoll17    19.07.2011 @20:11:40
dziękuję :D
_______
"Victims, aren't we all ?"
~krzysztofkoczera    17.07.2011 @20:28:08
Dzięki bardzo Macieju za słowa uznania. Robię co jak tylko się da najlepiej... Pozdrawiam
~bemol    17.07.2011 @20:03:45
Kamieńczyk "z ręki" i w tłumie...ale jakoś wyszedł
_______
Jedyne, czego inni mogą się o tobie dowiedzieć, to to, co pozwolisz im zobaczyć....
~cubator    17.07.2011 @16:34:02
thx pozdr
_______
jak sie niema co sie lubi to sie lubi co sie ma sie..........:D
~Shoovarath    15.07.2011 @23:34:09
Dziękówa.
~bonga    12.07.2011 @18:46:28
też lubię B&W i czasem przeginam z mroczną atmosferą)
1 2 3 4 5 6 ... 37 Następna strona
© 2001-2017 Grupa Onet.pl SA - digart.pl v.6
RSS Wszelkie materiały i wypowiedzi zamieszczone w serwisie należą do ich autorów. Grupa Onet.pl S.A. i zespół digart.pl nie odpowiadają za ich treść.
strona główna | regulamin | zasady korzystania | faq | załoga | RSS | reklama | kontakt